علیرضا گل پسرمعلیرضا گل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

علیرضا دردونه

دل نوشت

1393/1/31 15:51
نویسنده : مامان
149 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم امروز که دارم این مطالب رو می نویسم تو 5 ماه و 12روزت هست به این فکر می کنم که چقدر زود بزرگ شدی و این روزها چقدر سریع می گذره در عوض روزهایی که نبودی و به سختی می گذشت .امسال سر سفره هفت سین شادمان و مسرور بودم از بودنت در کنارم در حالیکه سال گذشته و سالهای قبل از اون در پای سفره هفت سین تو رو آرزو می کردم نوروز 93بهترین نوروز زندگی من بود چون تو در کنارم بودی

. امشب که شب تولد حضرت فاطمه (س)و روز مادر است با همه وجودم به مادر بودنم می بالم و    یک لبخند زیبای تو بهترین هدیه عالم برای منه .

 

عزیز من ،امید زندگی من ، بهترینم ، خیییییییییلی دوستت دارم.قلبقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)