علیرضا گل پسرمعلیرضا گل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

علیرضا دردونه

علیرضا در مشهد

1393/2/10 15:47
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا در مشهد

پسر دلبندم من و تو و بابا مصطفی رفتیم به پابوس امام رضا(ع) رفتیم واسه تشکر از آقا که دسته گلی مثل تو رو به ما داده بود . سفر خیییییلی خوبی بود و خییییلی خوش گذشت تو هم که پسر خوبی بودی و اصلا ما رو اذیت نکردی

اونجا از امام رضا(ع) خواستم که تو رو واسمون حفظ کنه و کمک کنند تا تو رو اون جور که خودشون می پسندند تربیت کنیم

انشالله باز هم قسمتمون بشه بریم به زیارت آقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سمانه
9 اردیبهشت 93 8:53
سلام عزیزم زیارت قبول امیدوارم به شما و مشهدی علیرضا (مشدی) خوش گذشته باشه که البته توی عکسش معلومه خیلی خوشحاله و ذوق کرده خیلی دلم براتون تنگ شده یه سفرم بیاید پیش ما
مامی مهسا
9 اردیبهشت 93 23:50
سلام علیرضا جووونی انشالله همیشه شاد باشی عسل من. سلام به مامی مهسا و خود مهسا خوشگله ممنون شما هم همینطور
مامان سبحان
10 اردیبهشت 93 17:59
زیارت قبول مرسی عزیزم..مرسی به وبلاگ ماسرزدین.. بازهم بیاین خوشحال میشیم
مامان سجاد
2 تیر 93 15:15
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی. وای چقدر پسملی شیطونه چه خوب که بچه هامون هم سنن اینجوری میتونیم اطلاعاتی در مورد شون به هم بدیم خانمی پسر من هنوز سینه خیز نمیره شما چطور
مامان
پاسخ
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدین پسر من الان یک ماهه که سینه خیز می ره ولی هنوز چهار دست و پا نشده ولی بچه ها با هم فرق می کنند شاید پسر شما سینه خیز نره و همون اول چهار دستو پا بره