علیرضا گل پسرمعلیرضا گل پسرم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

علیرضا دردونه

تولدت مبارک

1393/8/18 21:13
نویسنده : مامان
369 بازدید
اشتراک گذاری

                           

عزیز دلم ، پسر گلی من ، امروز تولدت یک سالگیت شد. دقیقا همین ساعت (ساعت 9)بود که از اتاق عمل اومدم بیرون و شکل ماهت رو دیدم چقققققدر واسه بدنیا آومدنت زحمت کشیدم ولی وقتی که روی ماهت رو دیدم خستگیم در رفت

 خدایا ازت ممنونم که که به ما این هدیه رو داری بهترین هدیه از خدا

خدایا خییییلی دوستت دارم

ولی یک سال چقدر زود گذشت و الان جشن یکسالگیته

یک سال پر از لذت از بودنت ،لذت از شادی و خنده ات،لذت از مادر شدنم که تو این شادی و لذت ها رو به ما داری.

هممممیشه در کنارم باش که زنده ام به بودنت

البته جشن تولدت رو گذاشتیم واسه آخر هفته ولی یه جشن کوچولو 3نفری می گیریم

این هم کادو تولدت

این هم شمع های تولدت

و بادکنک های تولدت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سحرمامی آرتین
18 آبان 93 21:32
خاله جونی تولدت مبارک خداحفظت کنه. اتفاقی باوبت آشناشدم خواستی بامامانیت پیش ماهم بیا.
مادر بزرگ
18 آبان 93 21:43
سلام علیرضا جان تولدت مبارک
مامان فرهام
18 آبان 93 22:29
ماشاله پسرتون خیلی نازه ...خدا حفظش کنه ...تولدت مبارک عزیزم
سمانه
20 آبان 93 8:56
سلام عزیزدلم مجددا تولدت مبارک انشاله صد ساله بشی منم باشم و هی بهت تبریک بگم
مامان
پاسخ
مرسی خاله
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 آبان 93 23:12
تفلدش مبالک عههههه دقیقا هم سنن من لینکوندمت
مامان سجاد
2 آذر 93 16:14
مبارک مبارک تولدت مبارک گل پسری تولدت مبارک پسر منم یک ساله شد اینم کادو من
مامان
پاسخ
خیلی ممنون خاله